0


Aprobare/Dezaprobare |
Primit: 0/0 Oferit: 0/0 |
Nu exista martori pentru niciuna din parti. Evident ca ambele parti, in lipsa de martori pot sustine versiunea sa favorabila. Din perspectiva unui anchetator independent, in afara de descrierile lor, eventual partial neconcordante, nu mai pot fi reconstituite elemente ca vreunul din ei sa fie pus in culpa. Daca rationam in felul acesta, ar trebui ca amindoi sa fie disculpati de vina pentru a nu exista riscul sa fie inculpat unul din ei nevinovat.
De imagini video inca nu e cazul intrucit situatia a survenit in mers.
Vreai sa mai fac o mica rectificare pentru ca fiind la distanta am inteles si eu putin gresit decursul desi cred ca nu schimba prea mult interpretarile. Imi cer scuze pentru inexactitate, am interpretat gresit din descriere dupa care am revenit pentru mai multe detalii.
Inititial BMW era stationat pe banda a 2-a (!) deci imediat in dreapta liniei de demarcatie intrerupte cu sensul opus. Aceasta pozitie era din cauza ca pe prima banda erau parcate masini. In momentul cind DACIA s-a apropiat din spate si l-a observat de la distanta lejer de mare, BMW nu indica nicio intentie de manevra (nici avarii, nici semnalizare dreapta sau stinga).
Cum am spus si prima data, Dacia a semnalizat si s-a angajat in depasire pe banda opusa (strada era goala de trafic). A ales sa depaseasca in loc sa opreasca in spate pentru ca BMW nu indica nicio intentie, ceeace DACIA a interpretat ca fiind o simpla stationare. De asemenea, BMW nu era oprit in asteptarea semaforului, pietonilor sau unui alt vehicul din fata pentru nu a fost niciunul din aceste cazuri (nici semafor si nici trecere de pietoni nu sint plasate la locul accidentului).
Ultima modificare făcută de George P; 01-27-2017 la 09:42 PM. Motiv: mica corectie
Momentan sunt 1 utilizatori care navighează în acest subiect. (0 membri și 1 vizitatori)
Marcaje