Rezultate 1 la 1 din 1

Subiect: Lucrări infrastructură Pipera-Voluntari, siguranță rutieră

  1. #1
    General de Brigada
    Puncte: 104.416, Nivel: 100
    Progres nivel: 0%,  Puncte necesare pentru următorul nivel: 0
    Activitate globală: 100,0%
    Realizări:
    Turat la maximumVeteran50000 Puncte Experienţă
    Premii:
    Închizător de Discuţii
    Avatarul lui politiarutiera2
    Data înscrierii
    17.02.2010
    Postări
    2.683
    Puncte
    104.416
    Nivel
    100
    Aprobare/Dezaprobare
    Primit: 25/70
    Oferit: 0/0
    Putere Rep
    17

    Lucrări infrastructură Pipera-Voluntari, siguranță rutieră

    Bună ziua,

    Nu știu dacă sunteți la curent dar se lucrează la Bulevardul Pipera, Voluntari Ilfov, mai precis aici.
    Conform anunțului de pe siteul primăriei Voluntari (link aici) lucrările trebuiau terminate în Decembrie 2015.

    Lucrez în zonă și pentru a ajunge la birou trebuie să străbat șantierul. Întâmplator sunt inginer constructor și nu mă deranjează în mod explicit că trebuie să traversez un șantier.
    Mă deranjează însă când sunt pocnit în mod repetat în cot de mașini circulând la nici 10 cm de mine.

    Nu există niciun fel de preocupare pentru siguranța oamenilor care tranzitează pietonal zona. De fapt infrastructura pietonală între capătul liniei de autobuze (CFR Constanța) și locul de muncă (Blvd Pipera 1/I) este o aventură, lipsesc treceri de pieton atât în dreptul trecerii la nivel cât și orice formă de trotuar (dar asta nu e prea surprinzător ținând cont că exact în fața clădirii Brigăzii Poliției Rutiere nu există fizic trotuar (la care de asemenea am făcut observație prin civic alert și nu am primit niciun răspuns).

    Atașez câteva poze cu situația și un videoclip aici.

    Conform mesajului primit în urma raportării prin aplicația civic-alert am primit următorul răspuns:

    "Echipa Civic Alert
    ------------------- Original Message -------------------
    From: Primaria Voluntari