Buna Ziua!
Numele meu este Avram Valentin Lucian si va contactez in legatura cu o problema referitoare la suspendarea permisului de coducere in urma neinceperii urmaririi penale pentru circulatia cu numere rosii expirate.
pe data de 4.06 am fost oprit in trafic pentru ca circulam cu un autoturism cu numere rosii expirate in data de 3.06 .Mi a fost deschis dosar penal banuiesc ca am fost incadrat la Art 85 lit.1 pentru ca nu am primit nici un proces verbal iar pe dovada eliberata a fost scris doar motivul .
Recunosc ca este greseala mea pentru ca nu am verificat actele masinii dar nu am facut acest lucru in mod intentionat pentru ca imi castig existenta de pe urma permisului de conducere eu lucrez ca sofer de camion in strainatate si veniturile castigate de mine fiind singurile din familie si nu mi as fi permis sa imi risc painea stiind ce implica conducerea cu numerele rosii expirate.
Dupa ce m am zbatut am fost in audienta la Prim Procurorul Parchetului Galati pentru a urgenta solutionarea dosarului penal intru cat trebuia sa plec inapoi la munca, obtinand solutia de neincepere a urmaririi penale m am prezentat la sediul politiei rutiere pentru a mi ridica permisul de conducere dar am avut surpriza sa aflu ca permisul imi v a fi suspendat pe o perioada de 90de zile conform Art 103 alin.1 lit c. Eu consider dupa interpretarea data de mine acestui articol ca nu ar trebui sa imi fie suspendat dreptul de a conduce pentru ca Art 85 alin 1 prevede doar inchisoare de la 1 la 3 ani fara nici o alta pedeapsa sub forma de amenda sau suspendare. Intru cat Parchetul a considerat ca nu reprezint un pericol si ca fapta savarsita de mine nu a fost facuta in mod intentionat eu consider ca politia ar fi trebuit sa imi inapoieze permisul de conducere.